Hae mukaan ilmasto- ja kestävyysalan Pioneers into Practice -vaihto-ohjelmaan

Kiinnostavatko sinua ilmastoasiat ja kestävyys? Haluatko oppia systeemisistä innovaatioista ja kansainvälistyä? Haku Climate KICin Pioneers into Practice -asiantuntijavaihto-ohjelmaan on nyt auki!

Ilmastonmuutos vaatii uudenlaisia ratkaisuja ja uudenlaista ajattelua. Pioneers into Practice -ohjelma mahdollistaa ilmasto- ja kestävyysalan asiantuntijoille 4–6 viikon työjakson ulkomaisessa organisaatiossa syys-lokakuussa, syventää osaamista ilmastonmuutoksesta ja systeemisistä innovaatiosta sekä tarjoaa väylän tutustua eri alojen asiantuntijoihin sekä Suomessa että muualla Euroopassa. Työjaksopaikkoja on tarjolla satoja ympäri Eurooppaa.

Ohjelmaan osallistumiseen on myös toinen tapa, sillä suomalaiset organisaatiot voivat tarjota 4–6 viikon mittaisien työjaksopaikan ulkomaiselle asiantuntijalle. Viime vuonna Pioneers into Practice -ohjelman kautta Suomessa työskenteli 14 asiantuntijaa eri puolilta Eurooppaa erilaisissa organisaatiossa. Suomeen tulleiden pioneerien tehtävät vaihtelivat muuun muassa tutkimuksesta liiketoiminnan kehittämiseen ja kaupunkisuunnitteluun.

Lue lisää ohjelman sivuilta ja hae mukaan pioneeriksi tai vastaanottavaksi organisaatioksi viimeistään 23.4.2020!

Kysyttävää? Ota yhteyttä:

Maria Tiusanen
maria.tiusanen@tyrskyconsulting.fi

Pioneers into Practice -ohjelma on osa euroopanlaajuista Climate-KICiä, jonka tarkoituksena on luoda innovaatioita, liiketoimintaa ja uusia käytäntöjä vähähiilisen yhteiskunnan rakentamiseksi.

Something went wrong. Please check your entries and try again.

Liittymällä listalle hyväksyt tietosuojakäytäntömme.
Lue aiemmat uutiskirjeemme »

Tyrsky-konsultointi | Tyrsky Consulting

Tyrsky-Konsultointi